diumenge, 8 de juny del 2008

esperant i esperant....

Hola a tothom!!!

Portem una setmana i un dia a Trinidad i ... SEGUIM ESPERANT! Cada dia ens llevem pensant: "Avui sortim segur!", pero el capita del vaixell ens va donant llargues... La nostra paciencia esta arribant al limit, pero tenim tantes ganes de viatjar amb vaixell pel riu Mamore que l'unic que podem fer es esperar...

Aixi que, de moment us diem que dema marxem, pero realment no ho podem assegurar....

De moment seguim esperant, aixi estan alguns per aqui....
aquesta foto es pels que no es creuen que la Marta matina mes... (eh Sara?, familia Vila, ...)



4 comentaris:

Nymnia ha dit...

Ei! Jo no sé si la Marta és massa dormilega, però pel que conec a l'Aleix d'alguns anys fent de monitora amb ell us dic que ell dorm més que una marmota pels matins!!!

Ei, a veure si teniu sort i no heu d'esperar gaire més! Ja explicareu què tal!

Un petonet!

Nymnia ha dit...

Torno a ser jo! Avui m'he conectat per a dir-li a l'Aleix que moltes felicitats! Bé, ara podria quedar molt malament, perquè jo mai me'n recordo d'aquestes coses, però un ocellet m'ha xivat que és el teu aniversari Aleix! Bé, de fet ahir perquè són les tantes de la matinada. Bé, sigui com sigui, que vagi tot molt bé, noiet! Un petonàs per a tu i un altre per a la marta!

Núria

Nymnia ha dit...

Uppps! Que pesada que sóc eh! Es q m'oblidava una cosa... passeu per el meu blog Aleix i Marta, crec que el Siloflipes ha rebut un petit premi...

irina ha dit...

MOLTISSIMES FELICITATS ALEJITO!!!!
Se que era el dia 11 pero, "mas vale tarde que nunca"!! Espero que passesis un feliç dia d'aniversari.
E
Un petonet ben fort
Irina